Alle motormerken aanwezig op MOTORbeurs Utrecht 2024

Geschreven door: MOTORbeurs Utrecht

Utrecht, 13 november 2023 – De organisatie van MOTORbeurs Utrecht 2024 is verheugd te kunnen melden dat alle gevestigde motormerken de komende editie aanwezig zijn op de beursvloer. De meer dan 20 motormerken die zijn aangesloten bij de branchevereniging RAI Vereniging, slaan de handen ineen voor deelname aan het grootste motorevenement van Nederland. MOTORbeurs Utrecht vindt plaats van donderdag 22 tot en met zondag 25 februari 2024 in Koninklijke Jaarbeurs.

Malou Peters, beursmanager MOTORbeurs Utrecht 2024 is blij om weer aan boord te zijn: “Wij zijn enorm positief over het feit dat alle motormerken weer aanwezig zijn tijdens de komende editie. Het aanbod op MOTORbeurs Utrecht wordt hiermee compleet en daarmee kunnen we gehoor geven aan de wens van onze bezoekers.”

Meer dan 20 motormerken in één hal
De motormerken geven collectief invulling aan de verwachting van bezoekers om al het modelnieuws van 2024 bij elkaar te kunnen bekijken. Dat betekent dat onder andere Aprilia, Benelli, BMW Motorrad, Ducati, Harley-Davidson, Honda, Indian, Kawasaki, Kymco, Mash, Moto Guzzi, Moto Morini, NIU, Piaggo, Royal Enfield, Suzuki, Triumph, Vespa en Yamaha aanwezig zijn met hun nieuwste modellen. Tom Crooijmans, voorzitter van de RAI Vereniging sectie Motorfietsen: “We zien dat de motorfiets een steeds belangrijkere rol gaat spelen in mobiliteitsvraagstukken als een deel van de oplossing. We weten dat de files de komende jaren verder zullen toenemen en dat steden steeds drukker worden. Er komt meer behoefte aan compacte en toegankelijke mobiliteit. Maar bovenal is motorrijden natuurlijk ook gewoon fantastisch om te doen en daarom willen wij als gehele branche laten zien wat we te bieden hebben.”

De organisatie van MOTORbeurs Utrecht 2024 zet alle motormerken centraal. “Naast activiteiten waar bezoekers de motoren zelf kunnen ervaren, is er ook per merk een presentatie met hun hoogtepunten en nieuws voor het komende motorseizoen”, licht Malou Peters toe. Naast de aanwezige motormerken meldt de organisatie dat inmiddels 120 exposanten zijn bevestigd.

Opvallende stunt: motorrijden op steile wand
MOTORbeurs Utrecht 2024 biedt meer show en spektakel. Malou Peters: “We werken momenteel aan een programma boordevol opwindende activiteiten en showcases voor motorliefhebbers van alle leeftijden. Van spectaculaire motorshows tot stuntshows en demonstraties. Enkele populaire acts uit het verleden maken weer hun opwachting. Ik geef alvast één tipje van de sluier, bezoekers kunnen hun hart ophalen bij de befaamde ‘Steile Wand’. We bieden meer dan 50.000 vierkante meter motorplezier om motorliefhebbers te inspireren bij de vraag: Wat ga jij dit seizoen met je motor doen?”